|
|
#1 | ||||||||||
![]()
|
إزاي أقفل جهاز معايا علي الشبكة عايز رد وافي و بسيط |
||||||||||
|
|
| يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر) | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | الردود | آخر مشاركة |
| هو ينفع افتح سيرفر كامل على جهاز كمبيوتر من غير فى بى اس | Shevo Manser | قسم الاسئلة و الاستفسارات لعمل السيرفرات الخاصة | 2 | 20-08-2013 10:34 PM |
| انا بعمل جيم على جهاز عادى ينفع | Shehab 1 | قسم الاسئلة و الاستفسارات لعمل السيرفرات الخاصة | 8 | 09-08-2013 10:59 AM |