تسجيل الدخول دائمآ
ط·آ§ط¸â€‍ط·آ¥ط·آ¹ط¸â€‍ط·آ§ط¸â€ ط·آ§ط·ع¾
قديم 05-05-2012, 07:45 PM   #1

goosa
عضو ذهبى



الصورة الرمزية goosa


• الانـتـسـاب » Jul 2010
• رقـم العـضـويـة » 72098
• المشـــاركـات » 4,139
• الـدولـة »
• الـهـوايـة » PK2 Editor
• اسـم الـسـيـرفـر » Reticulum
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 21
goosa صـاعـد

goosa غير متواجد حالياً



افتراضي هل ينفع أقفل جهاز معايا علي الشبكة



إزاي أقفل جهاز معايا علي الشبكة عايز رد وافي و بسيط


توقيع goosa :



إعلانات google

 


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى الردود آخر مشاركة
هو ينفع افتح سيرفر كامل على جهاز كمبيوتر من غير فى بى اس Shevo Manser قسم الاسئلة و الاستفسارات لعمل السيرفرات الخاصة 2 20-08-2013 10:34 PM
انا بعمل جيم على جهاز عادى ينفع Shehab 1 قسم الاسئلة و الاستفسارات لعمل السيرفرات الخاصة 8 09-08-2013 10:59 AM


الساعة الآن 07:53 AM.