|
|
#11 | ||||||||||
![]()
|
طيب يا باشا قولى اعمل ايه فى حكايه الكراش دى ؟؟ بص انا عملت كل حاجه من تانى نزلت اللعبه من جديد خالص و سطبتها و حطيت الباتشات فيها و سطبتها و فتتحت الاكونت بتاعى لفل 120 Wiz/Cleric و باجى اقف على الاسكيلات الاقى العبه خرجت مش عارف اعمل الريكافرى ولا اقسم دمى بسبب الحكايه دى ؟؟؟ لو عايز الايميل تجربها انت اتفضل و انا هكتبهولك بس شوفلى المشكله دى ممكن ؟؟؟؟ فى صورتيين لشكل الاسكيلات ارفقتهم مع الرد |
||||||||||
|
|
| يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر) | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | الردود | آخر مشاركة |
| ۩۞۩ ۩۞۩ ۩۞۩ حصريا اجمد موضوع مثلث برمودا و حقيقة المسيخ الدجال ۩۞۩ ۩۞۩ ۩۞۩ | AnGeL_B0Y | بـعـيـدآ عـن سـيـلـك رود | 23 | 13-03-2011 01:15 PM |