تسجيل الدخول دائمآ
ط·آ§ط¸â€‍ط·آ¥ط·آ¹ط¸â€‍ط·آ§ط¸â€ ط·آ§ط·ع¾
قديم 31-01-2012, 01:44 PM   #16

ironhulk38
كبار الشخصيات



الصورة الرمزية ironhulk38


• الانـتـسـاب » Nov 2009
• رقـم العـضـويـة » 65811
• المشـــاركـات » 9,474
• الـدولـة » Alexandria
• الـهـوايـة » World of Warcraft
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 11
ironhulk38 صـاعـد

ironhulk38 غير متواجد حالياً



افتراضي



اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medoomen عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا مش مع ولا ضد حد انا مش مع سب الدين بعيدا عن اى الموضوع
_char name : Myheart4you
سب دين الاعب تانى علنى و للمره العاشره يمكن و دا تانى post

مع احترامى لحضرتك
بس ده ميعتبرش سب دين
لان هو بيقول يلعن دين ام دى لعبة
هيا اللعبة ليها دين اصلا ؟ ^^
هيا اللعبة انسان عشان يبقى ليها دين ؟ ^^
لا طبعا
اغلبية الناس بتقولها و هيا مش فاهمة اصلا ^^


توقيع ironhulk38 :


رد مع اقتباس
إعلانات google

 


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى الردود آخر مشاركة
بخصوص الناس اللي بيسبوا الله في سيرفر Gaia , ™Alhawi Ceres 34 20-05-2009 10:20 PM
تعالوا شوف الناس اللى بيقولوا بيشتو ربنا وهما بيسبوا الدين فى المنتدى Last مـنـاقـشـات عـامـة حـول سيلك رود أون لايـن 6 09-01-2008 04:50 PM


الساعة الآن 02:58 PM.