|
|
#1 | ||||||||||
![]()
|
يا جماعه انا من المنصوره و مش عارف حد بيلعب الجيم خالص ف اللى من المنصوره يا ريت يعرفنى بنفسه انا Never_GiveUp Int Sword And Shield Eroad Lvl 90 ++++ |
||||||||||
|
التعديل الأخير تم بواسطة Shattered ; 01-12-2011 الساعة 06:38 PM
|
| يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر) | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | الردود | آخر مشاركة |
| لكل الناس اللى قالت ان _HeaveN_ هو اللى هياخد الفرترس اللى فاتت دى | Mr_boBBo | Bellona | 43 | 09-11-2008 01:28 PM |
| انا مش عارف ليه الناس اللى فى المنتدى بيخوفه الناس علشان تشحن سيلك | essam1990 | مـنـاقـشـات عـامـة حـول سيلك رود أون لايـن | 4 | 14-06-2008 06:27 PM |