تسجيل الدخول دائمآ
ط·آ§ط¸â€‍ط·آ¥ط·آ¹ط¸â€‍ط·آ§ط¸â€ ط·آ§ط·ع¾
قديم 27-11-2011, 11:14 AM   #1

Shattered
عضو نشيك





• الانـتـسـاب » May 2011
• رقـم العـضـويـة » 86944
• المشـــاركـات » 95
• الـدولـة » Mansoura
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
Shattered صـاعـد

Shattered غير متواجد حالياً


إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Shattered

افتراضي الناس اللى من المنصوره بس



يا جماعه انا من المنصوره و مش عارف حد بيلعب الجيم خالص ف اللى من المنصوره يا ريت يعرفنى بنفسه

انا

Never_GiveUp
Int
Sword And Shield
Eroad
Lvl 90 ++++


توقيع Shattered :
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
راجع تقولى عايزنى دوا سلامات يا هوا على عينى يا ريت
ده احنا اللى فات دافنينوا سوا سلامات يا هوا ولا انت نسيت

وفر هواك لواحده تانيه تفرح بيك
مبقش ليا انا تقل عليك
ده هواك بيتعبنى

وفر هواك علشان بجد ميلزمنيش
كان ليا فيه ودلوقتى مليش
ابعد بقى و سيبنى

التعديل الأخير تم بواسطة Shattered ; 01-12-2011 الساعة 06:38 PM

رد مع اقتباس
إعلانات google

 


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى الردود آخر مشاركة
لكل الناس اللى قالت ان _HeaveN_ هو اللى هياخد الفرترس اللى فاتت دى Mr_boBBo Bellona 43 09-11-2008 01:28 PM
انا مش عارف ليه الناس اللى فى المنتدى بيخوفه الناس علشان تشحن سيلك essam1990 مـنـاقـشـات عـامـة حـول سيلك رود أون لايـن 4 14-06-2008 06:27 PM


الساعة الآن 05:35 AM.