|
|
#11 | ||||||||||
![]()
|
انا قولت 1000 مرة الدى بوت عندى مش شغال بيقرا الاكونت بس مش بيقرا الضربات فى حد هنا قالى شيل البيت والافتار عملت كدة اشتغل بعدين رجع باظ تانى مع انى مش معايا بيت ولا افتار ممكن يكون عشان فى شخصيتين على الاكونت ياريت الحل انا مستنى الرد بليز من مشرف الجروب عدم الحذف |
||||||||||
|
|
| يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر) | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | الردود | آخر مشاركة |
| ░░▒▓████► لقاء الشيخ محمد حسان فى عين شمس - بحضور الالاف - على أكثر من سيرفر ░░▒▓████ | !!♥™حلم النسيان™♥!! | الــمكتبة القرانية | 8 | 22-01-2013 03:50 PM |
| ஐ◄████▓▒░░~~ ارجو النظر ألى هذا الموضوع من اعضاء ومحبى هذا القسم~~░░▒▓████►ஐ | ToxiCity | بـعـيـدآ عـن سـيـلـك رود | 29 | 03-05-2009 10:08 AM |