تسجيل الدخول دائمآ
ط·آ§ط¸â€‍ط·آ¥ط·آ¹ط¸â€‍ط·آ§ط¸â€ ط·آ§ط·ع¾
قديم 23-10-2011, 02:03 PM   #11

yasser2222
عضو جديد



الصورة الرمزية yasser2222


• الانـتـسـاب » Mar 2011
• رقـم العـضـويـة » 85307
• المشـــاركـات » 16
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
yasser2222 صـاعـد

yasser2222 غير متواجد حالياً



افتراضي



انا قولت 1000 مرة الدى بوت عندى مش شغال بيقرا الاكونت بس مش بيقرا الضربات فى حد هنا قالى شيل البيت والافتار عملت كدة اشتغل بعدين رجع باظ تانى مع انى مش معايا بيت ولا افتار ممكن يكون عشان فى شخصيتين على الاكونت ياريت الحل انا مستنى الرد بليز من مشرف الجروب عدم الحذف




 


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى الردود آخر مشاركة
░░▒▓████► لقاء الشيخ محمد حسان فى عين شمس - بحضور الالاف - على أكثر من سيرفر ░░▒▓████ !!♥™حلم النسيان™♥!! الــمكتبة القرانية 8 22-01-2013 03:50 PM
ஐ◄████▓▒░░~~ ارجو النظر ألى هذا الموضوع من اعضاء ومحبى هذا القسم~~░░▒▓████►ஐ ToxiCity بـعـيـدآ عـن سـيـلـك رود 29 03-05-2009 10:08 AM


الساعة الآن 09:20 AM.