تسجيل الدخول دائمآ
ط·آ§ط¸â€‍ط·آ¥ط·آ¹ط¸â€‍ط·آ§ط¸â€ ط·آ§ط·ع¾
قديم 21-10-2011, 03:18 AM   #11

ii_BONO_ii
عضو مجتهد



الصورة الرمزية ii_BONO_ii


• الانـتـسـاب » Sep 2010
• رقـم العـضـويـة » 73955
• المشـــاركـات » 152
• الـدولـة » الفيوم
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 10
ii_BONO_ii صـاعـد

ii_BONO_ii غير متواجد حالياً


إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ii_BONO_ii

افتراضي



ياباشا انا عندي الكلينت بتاع 1.81 الاصلي
انا عايز احولو لفيرجن 1.90
ممكن الباتش دا ؟


توقيع ii_BONO_ii :




 


يتصفح الموضوع حالياً : 2 (0 عضو و 2 زائر)
 

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى الردود آخر مشاركة
۩۞۩ ۩۞۩ ۩۞۩ حصريا اجمد موضوع مثلث برمودا و حقيقة المسيخ الدجال ۩۞۩ ۩۞۩ ۩۞۩ AnGeL_B0Y بـعـيـدآ عـن سـيـلـك رود 23 13-03-2011 01:15 PM


الساعة الآن 11:11 PM.