|
|
#1 | ||||||||||
![]()
|
سمعنى احلى مبروك على Uru رقم 3 ![]() الىهيضحكو بقى كنت بلعب بفب مع صحبى قدم دونهانج نزل اليوريشى قولت اجرب يمكن اخدو جريت على الديد رافين لقيتو مع واحد تركى لفل 100 والاهتش بى بتاعو 20% قالى لور قولت كده كده مش بتاعى شويا واحد مصرى كتر الف خيرو جاه قولنا احنا ال2 خلاص هيقتلو بس طلع دمغ لقانا احنا ال2 وعايز يخدو راح ضرب التركى بينك التركى زى العبيط راح مموتو انا زى الفرحان روحت طالع من البرتى وموت التركى وبسحبو بعيد جاه واحد مصرى تانى اسيبو روت عامل عليه Pk وقتاتو وموت بس كده ![]() ![]() |
||||||||||
|
| يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر) | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | الردود | آخر مشاركة |
| تعالي قولي مبروك !!! | bodabasha | Feronia | 15 | 29-10-2009 02:08 PM |