تسجيل الدخول دائمآ
ط·آ§ط¸â€‍ط·آ¥ط·آ¹ط¸â€‍ط·آ§ط¸â€ ط·آ§ط·ع¾
قديم 12-07-2011, 02:05 PM   #11

kiro alsohagy
عضو فعال



الصورة الرمزية kiro alsohagy


• الانـتـسـاب » Mar 2011
• رقـم العـضـويـة » 83359
• المشـــاركـات » 432
• الـدولـة » من بلد الرداله
• الـهـوايـة » silkroad
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
kiro alsohagy صـاعـد

kiro alsohagy غير متواجد حالياً





اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mina_king عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
شكراً
العفو
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة KeMoKoNo عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
اولا شكر على موضوعك

ثانيا : انا بشغل اكونت من الكلينت العادى بتاع اللعبه وبشغل اكونت كلاينتيس من ال اى بوت بس المشكله ان الاكونت كل 3 دقايق بيجيلو دى سى مش عارف اعمل ايه
العفو يا كبير

متشغل اى حاجه من اللعبه نفسها اشتغل من البوت وانشاء الله مش هيجيلك Dc



توقيع kiro alsohagy :



name:i_Zeus_i
server:rage
Guild : DreeMTiTans
Lv:128
build:wizard/cliric



رد مع اقتباس
 


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 03:11 AM.