06-07-2011, 12:37 AM
|
#17
|
|
|
• الانـتـسـاب » Jun 2009
|
|
• رقـم العـضـويـة » 61927
|
|
• المشـــاركـات » 425
|
|
• الـدولـة » الامارات العربية المتحدة
|
|
• الـهـوايـة » اتمنى اني اعرف ادخل علىالسيرفر وقت ما انا عايز
|
|
• اسـم الـسـيـرفـر »
|
|
• الـجـنـس »
|
|
• نقـاط التقييم » 10
|
|
|
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة NoN_Stop
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
لا المشكلة من عند كله
شغال تمام معايا ومع الناس اللى جربته معاهم :S
انت 64 bit ولا 32 ؟
|
64
|
|
|
|