|
|
#16 | ||||||||||
![]()
|
لجولد بوت مش بيفدنى فى حاجه لو محتج جولد بعمل تجاره والسيلك بجيبه فرى من الموقع الرسمى او playspan مبيجبشى غير زحمه وملل انا بقالى 4 سعات اشان اخش لعبه فيه لعبه فى العالم تستناها 4 سعات اشان تلعب وفى الاخر دس كل ساعه |
||||||||||
|
| يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر) | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | الردود | آخر مشاركة |
| هو الجولد بوت ده مين اللى بيعمل اكونتاته | احمد ناصر | قـسـم الاسـئـلـه و الاسـتـفـسـارات حـول الـلـعـبـة | 5 | 25-07-2010 12:33 PM |