19-05-2011, 06:31 PM
|
#7
|
|
|
• الانـتـسـاب » Mar 2011
|
|
• رقـم العـضـويـة » 83594
|
|
• المشـــاركـات » 370
|
|
• الـدولـة »
|
|
• الـهـوايـة »
|
|
• اسـم الـسـيـرفـر »
|
|
• الـجـنـس »
|
|
• نقـاط التقييم » 10
|
|
|
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amrdiabfirst
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
طيب وفيها ايه هما مش بيشتمه ده حاجه هما شايفنها عاديه
زى ما اى مصرى ممكن يكتب على محله كده بسم الله الرحمن الرحيم
هما شايفن بنفس وجهة النظر
|
هو انت احول بيقولك البتاعة اللي لابسها الراجل بتاع الStorge موش الستورجي ذات نفسه
حسبي اللة ونعم الوكيل
|
|
|
|