تسجيل الدخول دائمآ
ط·آ§ط¸â€‍ط·آ¥ط·آ¹ط¸â€‍ط·آ§ط¸â€ ط·آ§ط·ع¾
قديم 19-05-2011, 06:31 PM   #7

Vampire_2011
عضو فعال





• الانـتـسـاب » Mar 2011
• رقـم العـضـويـة » 83594
• المشـــاركـات » 370
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
Vampire_2011 صـاعـد

Vampire_2011 غير متواجد حالياً



افتراضي



اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amrdiabfirst عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
طيب وفيها ايه هما مش بيشتمه ده حاجه هما شايفنها عاديه
زى ما اى مصرى ممكن يكتب على محله كده بسم الله الرحمن الرحيم
هما شايفن بنفس وجهة النظر
هو انت احول بيقولك البتاعة اللي لابسها الراجل بتاع الStorge موش الستورجي ذات نفسه

حسبي اللة ونعم الوكيل


توقيع Vampire_2011 :


عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
اللي يمشي وراء الصحاب هيخلوا عشتوا هباب
سلاموز يا رجالة


 


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى الردود آخر مشاركة
حسبى الله ونعم الوكيل في الشباب المصرى بتاعنا وان شاء الله هرجع اكون مع نفسى زى زمان thewise Minerva 8 17-10-2010 01:44 AM
حسبي ربي جل الله am1n بـعـيـدآ عـن سـيـلـك رود 19 30-07-2010 03:30 AM
حسبي الله و نعم الوكيل في joymax الحقو للتنبيه sekaaa Bellona 5 02-09-2009 05:59 AM
الله يخرب بيتك يا حببتي حسبي الله ونعمي الوكيل MR_XP_neptune بـعـيـدآ عـن سـيـلـك رود 14 27-07-2009 02:43 PM


الساعة الآن 02:16 PM.