|
|
#1 | ||||||||||
![]()
|
السلام عليكم ... اخواني انا كنت بفكر في حاجه شاغله بالي .. من ساعت ما السرفرات الخاصه اتعملت و خصوصا ZSZC اصبحت Isro خاليه تماما و الاقسام هنا في المنتدي بتنش ^_^ ... طب دلوقتي لو السرفرات الخاصه اتقفلت هل هيرجع الوضع تاني كما كان زمان ... قولنا رأيك هل انت مع او ضد اغلاق السرفرات الخاصه و خاصه زد اس و تقول سبب مع ليه و ضد ليه ... ارجو من الاخوه الاعزاء المشرفين عدم مسح الموضوع انا بس عاوز اعرف رأي الناس . |
||||||||||
|
| يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر) | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | الردود | آخر مشاركة |
| {رأيك يهمنا} ادخل وعبر عن نفسك | Thunder Man | Feronia | 34 | 08-11-2008 10:37 PM |