|
|
#15 | ||||||||||
![]()
|
احاول اكلم معاه بطريقة كويسة واعملوه كويس علي الاقل احاول اعرفوا ان المصريين والعرب والمسلمين كلهم مش ارهابيين ذي ما حكومة اسرائيل وامريكا بتقول وان اقتنع مافيش مشاكل لو بقي صديقي بس المهم يكون في احترام متبادل بيني و بينه ومش اي حد عايش في اسرائيل يكون هو المسئول عن اللي بتعمله الحكومه الاسرائيلية وان مقتنعش بكلامي بمنتهي الاحترام اقولوا ان مش هقدر اكمل كلام معاه وخلاص مش اشتمه ولا اسبه ولا اقلب عليه ميلدر ويا ريت يا جماعة منتعاملش بي الطريقة دي عشان بجد في ناس في الجيم مصريين بهدلوا سمعت البلد د وخليتوا اي حد اجنبي يقول علينا سكامرز |
||||||||||
|
| يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر) | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | الردود | آخر مشاركة |
| اسرائيلى فى الجيم | mazagangy | Feronia | 8 | 30-09-2010 04:22 PM |
| دى نهاية كل اسرائيلى | mo5tafa_ma96y | Bellona | 25 | 08-07-2009 03:58 PM |
| من أوراق مواطن اسرائيلى | TOTAL | بـعـيـدآ عـن سـيـلـك رود | 12 | 22-01-2009 10:38 AM |
| واد اسرائيلى اهوت | sasa7777 | Ceres | 34 | 06-01-2009 03:19 AM |