تسجيل الدخول دائمآ
ط·آ§ط¸â€‍ط·آ¥ط·آ¹ط¸â€‍ط·آ§ط¸â€ ط·آ§ط·ع¾
قديم 16-04-2011, 01:10 PM   #15

Vampire_2011
عضو فعال





• الانـتـسـاب » Mar 2011
• رقـم العـضـويـة » 83594
• المشـــاركـات » 370
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
Vampire_2011 صـاعـد

Vampire_2011 غير متواجد حالياً



افتراضي



احاول اكلم معاه بطريقة كويسة واعملوه كويس علي الاقل احاول اعرفوا ان المصريين والعرب والمسلمين كلهم مش ارهابيين ذي ما حكومة اسرائيل وامريكا بتقول وان اقتنع مافيش مشاكل لو بقي صديقي بس المهم يكون في احترام متبادل بيني و بينه ومش اي حد عايش في اسرائيل يكون هو المسئول عن اللي بتعمله الحكومه الاسرائيلية
وان مقتنعش بكلامي بمنتهي الاحترام اقولوا ان مش هقدر اكمل كلام معاه وخلاص
مش اشتمه ولا اسبه ولا اقلب عليه ميلدر
ويا ريت يا جماعة منتعاملش بي الطريقة دي عشان بجد في ناس في الجيم مصريين بهدلوا سمعت البلد د
وخليتوا اي حد اجنبي يقول علينا سكامرز


توقيع Vampire_2011 :


عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
اللي يمشي وراء الصحاب هيخلوا عشتوا هباب
سلاموز يا رجالة


رد مع اقتباس
 


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى الردود آخر مشاركة
اسرائيلى فى الجيم mazagangy Feronia 8 30-09-2010 04:22 PM
دى نهاية كل اسرائيلى mo5tafa_ma96y Bellona 25 08-07-2009 03:58 PM
من أوراق مواطن اسرائيلى TOTAL بـعـيـدآ عـن سـيـلـك رود 12 22-01-2009 10:38 AM
واد اسرائيلى اهوت sasa7777 Ceres 34 06-01-2009 03:19 AM


الساعة الآن 02:04 PM.