تسجيل الدخول دائمآ
ط·آ§ط¸â€‍ط·آ¥ط·آ¹ط¸â€‍ط·آ§ط¸â€ ط·آ§ط·ع¾
قديم 13-04-2011, 02:25 PM   #11

ironhulk38
كبار الشخصيات



الصورة الرمزية ironhulk38


• الانـتـسـاب » Nov 2009
• رقـم العـضـويـة » 65811
• المشـــاركـات » 9,474
• الـدولـة » Alexandria
• الـهـوايـة » World of Warcraft
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 11
ironhulk38 صـاعـد

ironhulk38 غير متواجد حالياً



افتراضي



اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة NoN_Stop عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
ان شاء الله البرنامج بتاعى هيكون فيه ال auto ress
بكره ان شاء الله (او بعده )
مش لازم auto ress لان البوت بيعمل ress لوحدو


توقيع ironhulk38 :


 


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى الردود آخر مشاركة
۩۞۩ ۩۞۩ ۩۞۩ حصريا اجمد موضوع مثلث برمودا و حقيقة المسيخ الدجال ۩۞۩ ۩۞۩ ۩۞۩ AnGeL_B0Y بـعـيـدآ عـن سـيـلـك رود 23 13-03-2011 01:15 PM


الساعة الآن 11:35 PM.