|
|
#1 | ||||||||||
![]()
|
بسم الله الرحمن الرحيم متزعلوش ولا تضايقوا من جهلى معلش انا اسفهـ ممكن اعرف ازاى اخلى الاكونت بتاعى عالى وجامد بليز انا من الصفر مش اعرف حاجه × اى حاجه ![]() ممكن رد بسرعه ![]() |
||||||||||
|
| يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر) | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | الردود | آخر مشاركة |
| عايز اعرف ازاي اخلي الداتا بيز Clean | عبدالرحمن رمضان | قسم الاسئلة و الاستفسارات لعمل السيرفرات الخاصة | 9 | 29-11-2017 05:30 AM |