|
|
#11 | ||||||||||
![]()
|
يا جماعه الناس الى عماله تقول مش عارف البوت لما بيرجع المدينه بيوقف ومش عارف ايه حرااااااااااااام عليكم انتو كده كويس اوى احنا مش عارفين ندخل على اللعبه اصلا حد يشوف حل يا جماعه run time erorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr |
||||||||||
|
|
| يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر) | |
|
|