|
|
#11 | ||||||||||
![]()
|
ارجو الافاده ضرورى انا عندى البوت مش بيعمل بفات السلاح التانى الكليرك مش عارف ليه مع انى عامل اسم السلاح وكولو تمام ياريت حد يرد عليا ضرورى وشكرا اوى |
||||||||||
|
|
| يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر) | |
|
|