|
|
#34 | ||||||||||
![]()
|
نشات بربع جنية حلاوة بالسمسم وابعت الواد يجيب رغيف عيش علشان انا جعان اوى ولا انت اية حكاية موضيعك كولها حلاوة و سكر وزيت وسمن انت تبع التموين ياض ولااية |
||||||||||
|
| يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر) | |
|
|