تسجيل الدخول دائمآ
ط·آ§ط¸â€‍ط·آ¥ط·آ¹ط¸â€‍ط·آ§ط¸â€ ط·آ§ط·ع¾
قديم 11-11-2010, 10:10 PM   #11

ღ♥:: Beckham::♥ღ
عضو متألق



الصورة الرمزية ღ♥:: Beckham::♥ღ


• الانـتـسـاب » Feb 2008
• رقـم العـضـويـة » 13297
• المشـــاركـات » 1,927
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
ღ♥:: Beckham::♥ღ صـاعـد

ღ♥:: Beckham::♥ღ غير متواجد حالياً



افتراضي



اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mma1212 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
برجاء المساعدة
انا بدات النهاردة استعمل i bot و كل حاجة تمام المشكلة ان البوت مش بيغير السلاح عشان يعمل الكليرك باف مع اني محدد كل حاجة السلاح و الباف الي هيعمله
لما انا بغير السلاح البوت بيعمل الباف لوحده
انا هرد عليك بعد اذن صاحب الموضوع طبعا بص لازم تحط السلاح اللى هتعمل بيه البف فى اول مربع فى الشنطة على الشمال من فوق جرب كدة و قولى


توقيع ღ♥:: Beckham::♥ღ :


عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
عـــــدد مـا كــــــان وعـــــدد مــا يــــكون
وعـــدد الحركات والسكون


 


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 08:46 PM.