المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mma1212
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
برجاء المساعدة
انا بدات النهاردة استعمل i bot و كل حاجة تمام المشكلة ان البوت مش بيغير السلاح عشان يعمل الكليرك باف مع اني محدد كل حاجة السلاح و الباف الي هيعمله
لما انا بغير السلاح البوت بيعمل الباف لوحده
انا هرد عليك بعد اذن صاحب الموضوع طبعا بص لازم تحط السلاح اللى هتعمل بيه البف فى اول مربع فى الشنطة على الشمال من فوق جرب كدة و قولى