|
|
#11 | ||||||||||
![]()
|
بجد الموضوع ده لازم يتثبت عشان في ناس كتير محتجاه ديه اول حاجه تاني حاجه : البوت عندي لمه بعمل علي لفل الوحوش الي يضربها مش بيضرب خالص تالت حاجه : مش بيعمل فك السم لوحده مش عارف ليه رابع حاجه : اوقات لمه اخوش القيه بعد ما لسه هشوف الاكونت القيه خرج و قفل اللعبه لوحده و افضل كده مرتين او تلاته و بعد كده بخوش خامس حاجه : مش عارف ازاي افتح املين مع بعض :( ارجو الرض السريععععععععععععععععععع ![]() |
||||||||||
|
| يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر) | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | الردود | آخر مشاركة |
| حل مشاكل الاعضاء | THE_ONE_WR | Ceres | 11 | 19-10-2011 02:49 AM |
| الموضوع الشامل لحل مشاكل الاعضاء | mode3star | الـقـسـم الـتـعـلـيـمـى | 14 | 21-01-2009 12:48 AM |