تسجيل الدخول دائمآ
ط·آ§ط¸â€‍ط·آ¥ط·آ¹ط¸â€‍ط·آ§ط¸â€ ط·آ§ط·ع¾
قديم 13-09-2010, 07:14 PM   #10

_Katie_
عضو فضى



الصورة الرمزية _Katie_


• الانـتـسـاب » Nov 2009
• رقـم العـضـويـة » 66964
• المشـــاركـات » 3,448
• الـدولـة » Cairo , Nasr City
• الـهـوايـة » Photoshop <3
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 10
_Katie_ صـاعـد

_Katie_ غير متواجد حالياً


إرسال رسالة عبر Yahoo إلى _Katie_

افتراضي



اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ^^try2cry^^ عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
بجد اضحك علينا ؟ لييه انت نايم ؟ ايجى سرو اتفتحت و اتقفلت تانى عشان بيعملولها سيرفرات فى العاب تانية شكلك نايم :d:d:d:
هههههههههه انت الى نايم يا برينجى ايجى سرو دووول عيال حرامية ههههههههههههه


توقيع _Katie_ :


 


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى الردود آخر مشاركة
هتدخل السرفر يعني هتدخل thefireboy قـسـم الاسـئـلـه و الاسـتـفـسـارات حـول الـلـعـبـة 2 30-07-2010 10:11 PM
سؤال : هتدخل السيرفر الجديد؟ mmaarroo0 مـنـاقـشـات عـامـة حـول سيلك رود أون لايـن 7 25-08-2009 11:57 AM


الساعة الآن 01:13 AM.