|
|
#1 | ||||||||||
![]()
|
بسم الله الرحمن الرحيم قبل ما احط الصور قول ما شاء الله ... الله اكبر :hhh: ![]() :wallah: انا صرفت عليه كتير قوي عشان اعملو +8 بس كان صعب قوي 3 مرات failed في +8 والحمد لله انو طلع +7 في الااخر وان شاء الله يكون +10 عن قريب |
||||||||||
|
| يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر) | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | الردود | آخر مشاركة |
| اكونت ويزر SuN Staff+8 Nova Chest Nova Sholders+6 | kostamantos | Bellona | 3 | 15-07-2010 11:04 PM |