|
|
#1 | ||||||||||
![]()
|
بس كلو ما فيها أنا في برنامج أنتا مش مسطبه البرنامج دا موجود مع ملفات الibot بمعني أنك مش محتاج تنزلوا vcredist_x86 سطبوا و كل حاجه هتبقا تمام أرجوا التجربه و كل اللي عايزوا كلمه شكر و شكرا |
||||||||||
|
| يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر) | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | الردود | آخر مشاركة |
| كائنات أقسم بالله مشفتها في حياتك | iZexo | بـعـيـدآ عـن سـيـلـك رود | 70 | 19-02-2010 05:06 PM |
| موضوع Runtime error بيحصل كتير انا عندى الحل | tito_king578 | قـسـم الـبـرامـج الـمـسـاعـدة | 0 | 27-03-2009 10:53 AM |