تسجيل الدخول دائمآ
ط·آ§ط¸â€‍ط·آ¥ط·آ¹ط¸â€‍ط·آ§ط¸â€ ط·آ§ط·ع¾
قديم 23-01-2010, 01:28 AM   #17

AbdElLatif
عضو متألق



الصورة الرمزية AbdElLatif


• الانـتـسـاب » Feb 2009
• رقـم العـضـويـة » 51899
• المشـــاركـات » 1,695
• الـدولـة » 15 مايو.حلوان
• الـهـوايـة » النت و الخروجات و كرة السلة و الهدوء
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
AbdElLatif صـاعـد

AbdElLatif غير متواجد حالياً


إرسال رسالة عبر Yahoo إلى AbdElLatif

افتراضي



يا جماعة أنا عاوز أضيق حاجة......الله أعلم اللي هقوله ده صح ولا غلط.......بس أنا هقوله و ربنا يقدم اللي فيه الخير.....و أنا مش قاصد أحرج حد.....أنا حصلي موقف و هقوله و أنري لله

كنت ماشي في البفب فشفت Josie قلت أما أرحب بيه في السرفر و أصبح عليه.........بكلمه بقوله هاي أنت بتاع هيرا؟؟؟
قالي : قصدك السكامر
أنا: سكامر ايه مش إنت يتاع هيرا
Josie: لا أنا صاحب الأكونت القديم
أنا: هو معجبهوش الأكونت ولا ايه
Josie: ده سكاور كبير أنت مش قصدك مشرف سرفر هيرا على سيلكرود فور عرب
أنا: سكامر مين يا عم أنت هكرت الأكونت منه ولا ايه
Josie: لا والله ده هو كان سرقه مني
أنا: طب بقولك ايه إحكيلي بالتفصيل
Josie: لا لا مش عاوز أتكلم في الموضوع ده
أنا: لا قلي عشان لو طلع سكامر بجد هكتب فيه توبيك في المنتدى....عندك أدلة الأول
Josie: اه عندي سكرين و كلام مسنجر كمان
أنا: لا لا خلينا في السكرين عشان الكلام ممكن يكون متفبرك
أنا: بس قلى الأول ايه اللي حصل
Josie: بص يا سيدي.....أنا إديته الأكونت عشان هو كان شكله أمين و مشرف كمان....و قالي هديلك مكانه 3 أكونتات
و إديته الأكونت و غير كل حاجة.......و فضلت مستنيه راح مديني 3 أكونتات......

أنا مش فاكر ايه اللي حصل بعد كده والله بس قالي أن الاكونتات لفلات نوب أو حاجة كده.......يعني إتدحك عليه

أنا: طب و أنت جبت الأكونت إزاي؟؟
Josie: كنت قاعد مضايق فا جربت الباس بتاع واحد من الـ3 أكونتات دول لقيته صح.....رحت داخل مغير البيانات تاني عشان أنا معايا السكريت

و إداني الإيميل اللي كان الأكونت معمول عليه كان عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] حاجة كده بس مش متأكد أوي

قلتله ماشي طب هات الصور عشان أتأكد و أعمل التوبيك......كتبلي اللينكات بس أنا قلتلع إرفعهم على الـ Imageshach

بس هو بعد كده سكت و أنا بالتالي معملتش التوبيك عشان مظلمش حد......

أنا قلت الكلام ده عشان العضو اللي معاه Josie دلوقتي هو Angt0riA اللي هنا في النتدى مش في الجيم.....

و أنا والله قلت أقول اللي في بالي عشان ممكن يفيد غيري و مش قصدي خالص أتهم حد أو أحرج حد


توقيع AbdElLatif :


رد مع اقتباس
 


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى الردود آخر مشاركة
New Owner Of Josie & New On Alexander ahmed_1993 Bellona 33 11-01-2010 04:56 PM


الساعة الآن 09:31 PM.