|
|
#1 | ||||||||||
![]()
|
انا بلعب في سيرفر swsro وكل ما اشوف واحد بوت بعمل كدة ![]() ياريت الكل يعمل كدة حتى لو شافني انا بوت |
||||||||||
|
التعديل الأخير تم بواسطة المتمرد الثاني ; 06-12-2009 الساعة 02:50 PM
السبب: خطا
|
| يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر) | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | الردود | آخر مشاركة |
| ازاي الناس تعمل Private Servers الي الخبراء | megam | قسم الاسئلة و الاستفسارات لعمل السيرفرات الخاصة | 7 | 02-11-2012 10:11 PM |
| الناس اللى طالعة تعمل سبام..برة | ™Kamatcho™ | Feronia | 6 | 13-08-2009 02:05 AM |