|
|
#1 | ||||||||||
![]()
|
انا مش هدخل المنتدى تانى غير انى اعرف اخبار و مش هدخل بى عضويه عشان انا من ساعت ما عرفت المنتدى ده و حسس انى مكروه معرفش ليه بس الى عوزنى فى الجيم __MiZo__ ده اسم اكونتى و الى مش لكينى فاتح يكلم Harrypott1r يقولو ال عوزو منى ده انا وهو واحد من ساعت ما اش و ميدو و احمد و هلال و فنان و محمد اعتزلو المنتدى حسيس انو رخم و اعضا جدد رخمين طبعا مش كلو فى رجاله فى من شباب دول من اتزل الجيم سلام يا شبااااب شفكو بخير Bye bye bye |
||||||||||
|
| يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر) | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | الردود | آخر مشاركة |
| فلتصبحكم السلامه ! | CHeeToS | فـيـديـو سـيـلك رود | 16 | 26-01-2012 06:34 PM |
| اودعكوا ...... مع السلامه ........ باى باى | Mario | Bellona | 6 | 11-04-2011 09:36 PM |
| مع السلامه | T_aHe_R | Feronia | 6 | 25-08-2009 09:16 AM |
| مع السلامه | __MiZo__ | Bellona | 5 | 05-07-2009 12:56 PM |