|
|
#1 | ||||||||||
![]()
|
بغض النظر عن الbug الى فى الايفينت انا عامل الموضوع ده علشان كل واحد يقول أنهى أقوه بيلد بيقلب الناس جوه أنا عن نفسى شايف أنه أقوى بيلد بيسد أدام الناس جوه هو الكروس بو ((صحه وضرب ملهمش حل )) كل واحد يدخل يقول أقوى بيلد كان قرفه ومكانش مخليه عارف يلعب |
||||||||||
|
| يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر) | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | الردود | آخر مشاركة |
| كله يدخل ويقول مين اكتر واحد قتل ال Uniqe | essamahmed | صـور سـيـلك رود | 28 | 12-12-2008 08:14 PM |