|
|
#1 | ||||||||||
![]()
|
انا بجد اتنصب عليا كتير كان معايا 2mlion فى سانية ادخدو فى التاكسى منى بليزز help فلو حد معا فلوس زيادة يدينى او تاكسى free انا زهقت دلوقتى كلو بقا ينصب ايه داه احنا فى رمضان |
||||||||||
|
| يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر) | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | الردود | آخر مشاركة |
| أرجو الرد بسرعة لو سمحت عشان زهقت | kem1 | قسم الاستفسارات ومشاكل وحلول ال PHBOT | 3 | 04-03-2013 12:15 AM |