|
|
#1 | ||||||||||
![]() ![]()
|
![]() و لو فى حد عاوز الصيغه الكتابه ﴾ﷲﺍ ﻞﻮﺴﺭ ﺪﻣﺣﻣ ﷲﺍ ﻹﺍ ﻪﻠﺍ ﻻ ﻦﺃ ﺪﻬﺷﺃ﴿ يخدها كوبي (Ctrl+c) و يروح على اللعبه و ينزلها باست (Ctrl+v) هتنزل ان شاء الله |
||||||||||
|
| يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر) | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | الردود | آخر مشاركة |
| شهاده افضل شخص عربي <3 | K.S.A | قـسـم الـتـرحـيـب و الـتـعـارف | 8 | 15-07-2013 09:02 PM |