تسجيل الدخول دائمآ
ط·آ§ط¸â€‍ط·آ¥ط·آ¹ط¸â€‍ط·آ§ط¸â€ ط·آ§ط·ع¾
قديم 17-05-2009, 05:04 AM   #2

sword_fish
عضو مجتهد



الصورة الرمزية sword_fish


• الانـتـسـاب » Nov 2007
• رقـم العـضـويـة » 5518
• المشـــاركـات » 105
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
sword_fish صـاعـد

sword_fish غير متواجد حالياً



افتراضي



يعني لازم تكتب مكان البوت بالانجليزي عشان يتسطب


توقيع sword_fish :
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]



he may sick ... But never Die


رد مع اقتباس
 


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى الردود آخر مشاركة
ارجوكم مساعدة معلش يا جماعة حاجه مش عارفها في الاس بوت ممكن مساعدة hima mohamedd قسم الاستفسارات ومشاكل وحلول ال Sbot 1 30-12-2017 03:54 PM
مساعدة بالله عليكم يا جماعة انا محتاج مساعدة titos0 قـسـم الاسـئـلـه و الاسـتـفـسـارات حـول الـلـعـبـة 2 08-07-2013 02:32 PM
محتاج مساعدة انا اتقلبت و عايز مساعدة يلاهوى TeKo Ceres 0 16-10-2008 11:27 PM


الساعة الآن 07:57 AM.