|
|
#16 | ||||||||||
![]()
|
والدته تستاهل شكرا على الخبر |
||||||||||
|
|
|
#17 | ||||||||||
![]()
|
لا حول ولا قوه إلا بالله |
||||||||||
|
|
|
#18 | ||||||||||
![]()
|
الغبى سم والدته طب كان يسم التوك توك |
||||||||||
|
|
|
#19 | ||||||||||
![]()
|
شكرا ع ردوكو . ملحوظه : يا جماعه كلمه ( لا حول الله يا رب ) حرام تقولها كدا لو عايز تقول قول كدا ( لا حول ولا قوه إلا بالله ) |
||||||||||
|
![]() |
| يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر) | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | الردود | آخر مشاركة |
| معاريف: "مبارك" إذا لم يقتله "الإذلال" سيواجه الموت بـ"الإعدام" | ღ♥_ akeml _♥ღ | بـعـيـدآ عـن سـيـلـك رود | 9 | 03-08-2011 11:57 AM |
| دياب وحماقى وتامر يشاركون فؤاد عزاء "والدته" | HecT000R | بـعـيـدآ عـن سـيـلـك رود | 12 | 29-09-2010 10:07 PM |