قديم 18-06-2012, 05:22 PM   #7

acer20006
عضو مميز

• الانـتـسـاب » Feb 2008
• رقـم العـضـويـة » 12812
• المشـــاركـات » 521
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 31
acer20006 صـاعـد

acer20006 غير متواجد حالياً

1  

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MR_GHOST عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
بسم الله الرحمن الرحيم

اولا مبروك للجميع انتهاء الامتحانات وانا كنت مقرر تاجيل الطلب لحين انتهاء الاختبارات

ثانيا :- الطلب بخصوص loader و برنامج البوت

في الفترة الاخيره وبعد دمج السرفرات الكوريه في سرفر واحد تم عمل تحديث لل hack shield

ومن وقتها برامج السرفر الكوري لا تعمل فبرجاء تحديث اللودر والبوت لتعمل مع اخر تحديثات

للعبة وشاكرين ومقدرين حسن تعاونكم ومجهودكم الرائع حيث انه لاتوجد اي نسخة من اللودر في اي موقع اخر سوى موقع silkroad 4arab

وشكرا مقدما باسمي وباسم اصدقائي اللذين يلعبون في السرفر الكوري
^^
اللة يبارك فيك
برغم من انى لسة ممتحن النهاردة وكان الامتحان رقم 4 من 5 فاضل اسبوع كمان وان شاء اللة يعدى على خير
بالنسبة للبوت الاخير انا كنت شغال على نسخة قديمة اوى لبوت بلغة الفيوجول بيزك اعتقد انة كان شغال ايام كاب 80 او 90 لمبرمج بوتPH . عديلت اكوادة وقنوات اتصالة و كان شغال تمام وبيقراء الشنطة وبيتحرك وخلافة لكن كان فى مشكلة بيانات الميديا وفى الاخر بداءت شغل وبعدين الامتحانات ونسيت حتى مكان البوت فى الجهاز
المفيد

فى الغالب انا هرجع العالمية مع صديق ليا بيقولى ان السيرفرات هتنضم وهتكون فرصة الرجوع ليها
بالنسبة للبوت Black انا ممكن انزل كود ال Autoit بتاعة اللى هو لغة الاسكربت اللى متبرمج بيها مجموعة Sloke كلها سواء كانت G1/G2 /العادية
بس بعد الامتحانات طبعا علشان اكون فاضى اطلع الكود الاخير
وللعلم
G1 كانت اكواد قراية الميمورى وترتيب الكود
G2 اكواد قراية الميمورى وترتيب الكود وقراية الميديا وكود الحماية
وانت ممكن تعمل عليها تعديل او ممكن حتى تطور فيها على حسب ما يناسبك
بس لو حبيت ترفعها على النت ياريت متغيرش اسمها واكيد تضيف اسمك على البرنامج كمطور للاسكربت
بالنسبة للودر مشرفنا العزيز مسئول عنة واكيد مجرد مايخلص شغل علية هيضيفة فى المنتدى

كدة تقريبا كل حاجة تمام

واعزرونى انى مش متواجد فى المنتدى بس انا بفتح المنتدى من فترة لفترة على حسب الوقت اللى يسمح

توقيع acer20006 :
my old ISRO (unique status)_XD

Tiger girl - Cannot connect due to server traffic
Cerberus- Confused where he might spawn
Captin ivy - Lost his boat
Uruchi - Failed to connect (C:9)
Isyutaru - Got disconnected on her way to Karakoram
Lord Yarkan - Still botting
Demon Shaitan - Still in the hospital
Medusa - Lost in B2
Roc - Buying premium
Cave - coding until unique appear