قديم 21-01-2016, 06:33 PM   #25

Dev. iLegend
عضو لامع

الصورة الرمزية Dev. iLegend

• الانـتـسـاب » Jul 2013
• رقـم العـضـويـة » 112689
• المشـــاركـات » 1,051
• الـدولـة » Egypt - Tanta
• الـهـوايـة » always try for a best features
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 36
Dev. iLegend صـاعـد

Dev. iLegend غير متواجد حالياً

1438  

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Dev. iLegend إرسال رسالة عبر Skype إلى Dev. iLegend

افتراضي رد: كل ما تريد ان تعرفه عن Demo Sro

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Demo SroTeam عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
حضرتك دي لعبه بي في اي بس انا مديك تايتل و لو عاوز تغيره ممكن تعمل الكويستات عادي جدا
مش شرط على فكرة ان ال Pve ينزل ليفل 1 ،، فكرة الـ Pve هى فى السيستم مش الليفل اب ،،

وبعدين انا دخلت الجيم امبارح ، كسيستم كويسة ،، بس في بعض الملاحظات اللى المفروض تتعدل ،،

بالنسبة لواحد لفل اعلى من دجري 9 ،، دجري 10 يعني مفيش إلا سلاح D10 مون كلين انا معاك انه لازم يبقا مون عشان الادفنسيد الدجري 11 ليه متخليهوش +7 زي الباقي وعليه Str Int ،، وكذلك مفيش سيت دجري 10 مون ولا أكسيسوري ،، يعني من بعد الدجري 9 سيت مفيش إلا دجري 11 نورمال كمان مش نوفاا وكلين +0 مفيهوش بلوهات ،، ومفيش اكسيسوري دجري 11 فى الان بي سي لا نوفا ولا حتي كلين ،، احب اوضحلك نقظة اللي بيوصل ليفل 101 بيتمني انه يلاقي ايتم يبدأ بيها ويسد فى الموبس اللى السيستم كله قايم عليها ،، لكن انك تعمل بوت بسيت دجري 9 صن +7 او دجري 11 كلين معلهوش اي بلو ولا بلص ولا ستيت وبأكسيسوري دجري 9 وسلاح نوفا من غير ستيت ولا بلو +5 كلين ،، ومطلوب منه عشان يقف على رجله يروح يجيب 1100 كوين من الموبس عشان يجيب egy a سيت وويبون انا محسبتش كمان الاكسيسوري ،،

حاجة تانية احب اوضحهالك انت قولت فى الموضوع Play2win او Play4fun

اسعار الايتم فى الان بي سيهات خيالية ،، بمعني انك بتعجز اللي مش عاوز يشحن ،، ناخد مثال بسيط كدا ،، البريميم الاسبيشيال 30% دا ،، من ضمن أسعاره سيلفر كوين 5000 واحدة وطبعاً زي محضرتك شارح ان السيلفر كوين بيجي من اليونيكات اللى بتنزل كل ساعة ،، وكل يونك بينزل 10 سيلفر كوين ،، يعني لو روحت مع بارتي يونيك ممكن يجيلي كحد أقصي 3 كوين من اليونك ،، من كل يونك حتى لو جالي 5 10 كل دا من 5000 لسه ،، دا ال 5000 دا لأيتم واحد فى حاجات تانية ب 5000 و 3000 و 2000

طيب نبصلها باتجاه تاني يمكن تبقي اسهل من اتجاه تبديل الكوين بكوين اللى هو من الان بي سي ،، السيفر كوين فى الان بي سي الواحد منه ب 500 كوبر كوين اللى هو بيقع من الموبس ،، جميل ،، يعني نقدر نجيب السيفر كوين عن طريق الموبس ،، بس يا فندم انت حسبتها قبل متحط السعر ؟ انت عارف عشان اجيب بفاية سبيشيال من الان بي سي محتاج كام كوبر كوين ؟ اضرب 500 فى 5000 هيديك الناتج 2.5 مليون كوين ؟ يعني عشان اجيب بفاية منهم تقعد معايا 28 يوم ،، اجيبها فى شهرين لما اجيب تمن بفاية تانية تكون الاولانية خلصت من شهر ،،
دا انا لو نزلت 2.5 مليون كوين من القنصول هتعب يا جدع ع العموم السيستم كويس بس الأسعار تعجيزية حضرتك ،، ع العموم انا حبيت اوضحلك اللي اي حد لما ينزل الجيم هيفكر فيه ويحسبه ،، اي حد لما بينزل لعبة بيشوف كل حاجة ويحسب هيوصل للتنافس في وقت اد ايه ،،

انا كان بقالي يجي سنتين سايب البرايفت سيرفر وشغال مطور للبرايفت سيرفر ،، بس انا سيبت المجال ودورت على سيرفر انزله مع صحابي يكون كويس ياريته يكون السيرفر بتاعك ،، هعرض السيرفر عليهم وهما يقرروا :)

فى الاول والاخر بالتوفيق ،،

توقيع Dev. iLegend :
Facebook : عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
Yahoo : [email protected]
-----------------------------------------
My Intro

[YOUTUBE]pYB2FQ58pdM[/YOUTUBE]

-----------------------------------------