قديم 27-07-2013, 11:45 AM   #12

™xXDarkNessXx™
عضو متألق

الصورة الرمزية ™xXDarkNessXx™

• الانـتـسـاب » Nov 2010
• رقـم العـضـويـة » 76734
• المشـــاركـات » 1,566
• الـدولـة » الامـــارات - أبــوظــبــي
• الـهـوايـة » Designing , SilkRoad
• اسـم الـسـيـرفـر » Aquarius
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 962
™xXDarkNessXx™ صـانـع للابـداع™xXDarkNessXx™ صـانـع للابـداع™xXDarkNessXx™ صـانـع للابـداع™xXDarkNessXx™ صـانـع للابـداع™xXDarkNessXx™ صـانـع للابـداع™xXDarkNessXx™ صـانـع للابـداع™xXDarkNessXx™ صـانـع للابـداع™xXDarkNessXx™ صـانـع للابـداع

™xXDarkNessXx™ غير متواجد حالياً

9516  

إرسال رسالة عبر ICQ إلى ™xXDarkNessXx™ إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ™xXDarkNessXx™ إرسال رسالة عبر Skype إلى ™xXDarkNessXx™

انا رأي بتأثر بالايجاب دة عن تجربة طبعاً هقولك ليه

انت عارف طبعاً يا محمد قصة دريم ورلد بعد سنتين و والسيرفر موجود و يعتبر من اكتر السيرفرات اللي فضلت لفترة طويلة سنتين بعد ما ظبت Level + Set + Items وكل حاجة و مش لاكونت واحد دة لاكتر من واحد كمان بس كدة خلصت الحكاية ودة سبب قفل السيرفرات الخاصة اصلا الواحد يظبت نفسو مش هيشحن فصاحب اللعبة هيجيب فلوس من فين كدة خلاص السيرفر قفل ( دة في حالة السيرفر المصري على الاغلب حكاية قلة الموارد دي )

انا زي ما انت عارف قفل سيرفر دريم و رلد و اهو رجعت Isro تاني ومرجعتش كمان في السيرفر اللي كنت بلعب في زمان و جايب لفل 117 لأ نزلت سيرفر جديد و انا والجيلد بتاعي كلنا دلوقتي رجعنا Isro تاني و اللي يعرف كدة طبعاً iYassir علشان معانا .... دلوقتي احنا وصلنا لفل 95 في شهر و نص بالظبت وبالعكس انا شايف انو اللعبة بترجع تدريجياً بخلاف عن مسألة الهاك المستمر على اللعبة بس فعلاً انا ملاحظ انو في ناس كتير بترجع للعبة ..مش هنكر اني لسة بلعب سيرفر خاص بس حالياً بعد لسعة دريم ورلد ( لانه يعتبر اكتر سيرفر استمريت فيه ) بعتبر لعبي في السيرفر الخاص لعب جانبي يعني لو ملان شوية من Isro هدخل الخاص وكدة يعني :))

توقيع ™xXDarkNessXx™ :

I don't have to show anything to anyone. There is nothing to prove