قديم 29-07-2013, 10:05 PM   #38

Memo Youssef
عضو جديد

• الانـتـسـاب » Mar 2013
• رقـم العـضـويـة » 110522
• المشـــاركـات » 32
• الـدولـة » Cairo
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 52
Memo Youssef جـيـد

Memo Youssef غير متواجد حالياً

42  

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Th3Slayer عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
بسم الله الرحمن الرحيم

اولا كل سنه وحضراتكوا بخير ورمضان كريم
ثانيا انا بقالى اسبوعين ف السيرفر ده وكان فى حاجه اتمنى اننا نعملها مع بعض
انا ملاحظ ان المصررين ف الجيم هنا مش لاقى اللى يساعدهم ومستنيين اى مساعده من اى حد ولقيت الاتراك عاملين جيلد خاص بيهم واسم الشهره بتاعه HRM والجيلد ده من اشد الجيلدات اللى ف السيرفر بصراحه وكل يوم بيعملوا تريد ضخم جدا ومحدش يقدر يعترض التريد ده . عموما انا فكرت ليه احنا المصريين منعملش كده ؟ انا شايف اننا نعمل جيلد ونساعد بعضنا ونحط ديما ف دمغنا ان دى مجرد لعبه ومش هنخسر حاجه لما نقف جنب بعض . الفكره اننا هنعمل جيلد للمصرين والاجانب بردو بس الاولويه للمصرين . عايزين نعمل حاجه جامده بجد ونكون منظمين ونعمل اسم لينا فى السيرفر و كل واحد فينا هيبقى ماستر الجيلد لفتره . كلنا زى بعض ومفيش اى فرق بينا واى واحد فينا محتاج مساعده كلنا نقف جنبه عايزين نحاول على اد منقدر نخلى الجيلد كله معاه مون الجيلد ان شاء الله هيكون Traders / Hunters يارب الفكره تعجب الناس ولو لقيت حد متحمس للفكره هنفذها ان شاء الله وكلنا هنشارك فى اختيار الجيلد . ياريت اللى عنده اى فكره يقولها وانا مستنى الردود
ياباشا HRM اصلا thieves وعندك جيلد InPanic ده اقوى جيلد thieves مفيش تريد بتعدى من ايديهم لو طلعوا عليها غير 2 تريدر بس بالكتير والباقى بنوقعو وعندك انا مثلاً منهم D: