قديم 11-08-2013, 10:03 PM   #15

immortalsro
عضو مجتهد

الصورة الرمزية immortalsro

• الانـتـسـاب » Jun 2013
• رقـم العـضـويـة » 112464
• المشـــاركـات » 106
• الـدولـة » ImmortalRoad
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 14
immortalsro صـاعـد

immortalsro غير متواجد حالياً

244  

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة firrary عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
تمام الله ينور بس ياريت الأيتم يكون ببلاش عشان مش كل واحد يأدر يدفع المبالغ دى عشان لعبه

في حاجات كتيير من غير فلوس حتا الD15
بس عمتا الجيم جامده و الEvent حلوه و بالتوفيق أنشاء الله .

ربنا يخليك يا باشا
:l ulu13:
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amin2012 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
جامد جدا بس عوزين الج ام يعمل ايفنت بليفل عشان الناس الجديده تلفيل و عوزين ايفنتات كتير من الجي ام عشان الناس متزهقش
مفيش اكتر من الافينتات :) في العيد بس كانت قليلة شوية عشان كنا بنخرج بس :)

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amin2012 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
عوزين الريفرس يكون بلفلوس مش بل سلك بلايس انا jessica lvl 130
الريفرس مش بسيلك يا معلم و

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة GunSlinger عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا رأيي ان الـ Plus وهو عالي اوي كده مش بيبقا كويس .. لأن دلوقتى انا واحد جديد في اللعبة المفروض العب ضد +15 او أعلي ؟.
.
اقتراحي .
Alchemy rate = 2x isro or 1x
Max Plus = +11+12
عشان مثلا يعنى +5~+8 يحس انه بيلعب مش يسيب الجيم .. وكده الناس اللي مش بتعرف تعمل ++ .. اما يطلع +5+6 مش هيعترض ويقعد يتكلم .. لأن +6 هيبقا يعتبر جامد شوية .. ومش أي حد هيعرف يظبط Full +11
<< دا بالنسبة للـ ++
واقتراحي ان Unique Event يبقا مرة واحدة بس في اليوم .. عشان دا بيبقا الكسبان فيه Wizz or Dagger .. او Donator ..
ويكون مكانه More PvP Event + Job war Event
ان شاء الله انا معاكو بس لسا بحمل الجيم :)
Explosive ^_^
حاضر .. و احنا ينعمل مش كل انواع الافينتات عشان كله :)

توقيع immortalsro :
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]