قديم 04-04-2016, 12:33 PM   #1

Black Shield
عضو فضى

الصورة الرمزية Black Shield

• الانـتـسـاب » May 2011
• رقـم العـضـويـة » 87556
• المشـــاركـات » 3,424
• الـدولـة » In My Own World
• الـهـوايـة » DBA, C#, APS.NET
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 663
Black Shield صـانـع للابـداعBlack Shield صـانـع للابـداعBlack Shield صـانـع للابـداعBlack Shield صـانـع للابـداعBlack Shield صـانـع للابـداعBlack Shield صـانـع للابـداع

Black Shield غير متواجد حالياً

8014  

إرسال رسالة عبر Skype إلى Black Shield

افتراضي رد: اجتماع عام صغير

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 3ashek El7ozn عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

مش ممكن لا ,, ده شئ اكيد ,,
الناس كلها معتقدة ان انا معايا صلاحيات ! ,, ده لون ع الفاضى ومافيش حد من المديرين اللى قبلى او اللى هييجى من بعدى هياخد صلاحية زيادة ,, تفسيرى للموضوع ده خوف خالد على المنتدى لا يكون اللى معاه الصلاحيات يخرب حاجة وتيجى على دماغه ,, صلاحياتى كالآتى ,,
قائمة الاعضاء ,, المنتديات و المراقبين ,, الملاحظات ,, الأوسمة ,, الباقى بلح ولا ليه لازمة ,, اللى هيخلينى ادير المنتدى بشكل صح " خيارات المنتدى " ودى خالد مش بيديها لحد ,,
ياجدع ده انا المجموعة اللى انا فيها ماتقدرش تتحكم فى شريط الاهدائات يعنى لو فى شتيمة ولا حاجة فى الاهدائات يشيلها مراقب وانا ماقدرش ,,
والسبب فى كدة ان خيارات الهاك الإفتراضية بتتضمن المجموعات الادارية الاساسية ,, 6 و 5
6 مدير عام ,, 5 مراقب عام ,,
انما انا مجموعتى 32 ,,
المفروض انا كنت متكلم من سنة على استايل شغال فيه ,, وانقطع الكلام عليه مش بسببى ,, لا انا خلصته ,,
لقطة من الهيدر للتشويق

انا قولتها قبل كدة وبعيدها تانى ,, طول ما هو بيجيب لصاحبه فلوس مش هيهتم بيه ,,
خلى الواحد ساكت ,,
هنعمل ايه بس yanim.gif" border="0" alt="" title="Sleepyyanim" class="inlineimg" />

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة VicT000R;5262386"
تصحيح.. انا عمري مكنت بحب امشي علي طريق ادارة من الادارات الي فاتت و السببان دة ممكن يبقي سبب ان الناس تمشي و تيجي ادارة جديدة

انا منكرش ان اسلوب معملتي اتغيرت عشان بما تبقي يوم من الايام مكاني

هتلاقي بحكم الرتبة تخليك تبقي كدة

عشان انت هنا يتمثل خالد و اسلام نفس الكلام

فلازم تكون حذر جدا عشان اي غلطة او مشكلة اعضاء زي الشتايم او غيرة

انت الي بتتحاسب عليها فاهمني.. كانك نائب مدير شركة

لو المدير مش موجود انت بتحل محلة في كل شي بمعني الكلمة

و اي غلط انت ال بتتحاسب علية

عشان كدة قولت لاسلام و السادة النواب

اي حاجة تخص المنتدي مشاكل مع عضو او غيرة دي تخصصي

اما اسلام في الادارة و يوسف في ادارة المنتدي بشكل هندسي يعني تصميمات افكار خلافة دي تبعهم و انا شايل ايدي منة و هما عرفين كدة

يعني من الاخر معاك حوار في المنتدي اعمل موضوع و انا هبقي معاك

انا بتاع المشاكل
اكيد انت رؤيتك للموضع اوضح مني

توقيع Black Shield :

اللَّهُمَّ أَنْتَ رَبِّي ، لا إِلَه إِلاَّ أَنْتَ خَلَقْتَني وأَنَا عَبْدُكَ ، وأَنَا على عهْدِكَ ووعْدِكَ ما اسْتَطَعْتُ ،
أَعُوذُ بِكَ مِنْ شَرِّ ما صنَعْتُ ، أَبوءُ لَكَ بِنِعْمتِكَ علَيَ ، وأَبُوءُ بذَنْبي فَاغْفِرْ لي ، فَإِنَّهُ لا يغْفِرُ الذُّنُوبِ إِلاَّ أَنْتَ

تريخ الأنضمام الفعلي Oct 2008 بعضوية عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
تاريخ الخروج Dec 17 2016

عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

التعديل الأخير تم بواسطة Black Shield ; 04-04-2016 الساعة 12:40 PM

إعلانات google