قديم 25-03-2016, 02:34 AM   #4392

Black-storm
عضو فعال

الصورة الرمزية Black-storm

• الانـتـسـاب » May 2007
• رقـم العـضـويـة » 49
• المشـــاركـات » 224
• الـدولـة » egypt-alex
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
Black-storm صـاعـد

Black-storm غير متواجد حالياً

5  

افتراضي رد: دردشة اعضاء سيرفر Dionysus

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 7as san عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
طبعا الموضوع قديم جدا بس انا حابب اشارك فيه
اسمى = حسن او حسين الى يريحك بقا بس اسمى الحقيقى حسين بس الكل بيقولى يا حسن y.png" border="0" alt="" title="Triggerhappyy" class="inlineimg" />
العنوان = الجيزه منطقة الصف ^^
السن = 19 سنه
المهنه = طالب ازهرى 3ث - ربنا يعدى السنه دى على خير (ياررب)
بلعب طبعا ف السرفر ده Danysus والسيرفر القديم كان اسمو Pershia
بلعب اللعبه من امتا = تقريبا من وانا ف 1 اعدادى يعنى 5 سنين سبتها سنتين بسبب الهاك طبعا :) \
ولسه راجع من يوم 1.1.2015
اسمى ف اللعبه : Mrs_ScorPion
جيلد : TimeIsOver وهو ماستر الجيلد
اللفل = 120
امتلك 13 اكونت كلهم فوق 101+
خطتى ف اللعبه دلوقتى بعد ما رجعت اديلى شهر تقريبا = ان البارتى بتاعى شغال لفل اب 24/7
اصحابى ف السيرفر طبعا ولا اعرف اى حد وحاسس انها ممله بسبب كده لان زمان كنت اعرف ناس كتير جدا
ولما رجعت مش لاقى حد من صحابى تقريبا الى اعرفهم تلاته اصحابى الى من عندى الى بيلعبوها
والباقى سابها ف حاسس ب زهق
امنيتى ف السيرفر = زى اى واحد عادى عاوز اجيب سيت محترم ليجند+7+ استااف ان شاء الله هجيبو+12 قريب مع انو غالى بسس مش مشكله
اكتر حاجه بحبها ف اللعبه PVP وده كان زمان دلوقتى لما رجعت كل وحد عاملى بارتى ومش رايح يلعب بفى بى لا ده رايح يتفشخر هناك البفى بى الى كنت اعرفو زمان انو كان 1vs1 غير كده انا معرفش
طبعا غير FTW الى مدخلتهاش من ساعت ما رجعت ومعرفش ايه النظام جواها دلوقتى بقا حلو وولا باظ زى PVP .
عندك حق الجيم بقلى ممل والسبب زى ما انت قلت بالضبط

توقيع Black-storm :
Black Thife

عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]