قديم 17-02-2016, 02:55 PM   #10

Hamza FiGo

الصورة الرمزية Hamza FiGo

مـديـر عـام

• الانـتـسـاب » Dec 2007
• رقـم العـضـويـة » 6993
• المشـــاركـات » 6,155
• الـدولـة » Cairo
• الـهـوايـة » Helping ppl
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 973
Hamza FiGo صـانـع للابـداعHamza FiGo صـانـع للابـداعHamza FiGo صـانـع للابـداعHamza FiGo صـانـع للابـداعHamza FiGo صـانـع للابـداعHamza FiGo صـانـع للابـداعHamza FiGo صـانـع للابـداعHamza FiGo صـانـع للابـداع

Hamza FiGo غير متواجد حالياً

12310  

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Hamza FiGo إرسال رسالة عبر Skype إلى Hamza FiGo

اوسمتي

افتراضي رد: كيفية الغاء خاصية الــ auto ID من اي تابل

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MrMisoBear عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

هههههههههه براحة يعمونا ^_^
علشان كان فى واحد بيسال السوال دا برضو و جوبتلو علية
و بعديها على طول انت نزلت الموضوع :D
و انا مش قصدى حاجة يعنى انا بهزر معاك
:D
ممكن تسال اللي قالي علي الموضوع دا علي الخاص قالهولي امتي. سالني عليه فا عملت بيه موضوع

واحلفلك اني ما شوفت اي بوست بيتكلم عن الكلام دا خالص !! مش بحب بس اللي يفهمني غلط

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة M.HADAD عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
بجد انت فنان والله ربنا يوفقك على مساعدتك للناس
في الخدمه

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dev. iLegend عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
بس يا حمزة في بعض الجداول يفضل فيها موضوع ال Identity column ID خاصتاً الجداول اللى ممكن تجيب كراش فى الجيم سيرفر زي all Ref tables عشان لو الاي دي اتكرر هتحصل مشكلة ،، وفي ناس بتاخد كوبي بيست واحتمال كبير يكون في نفس الاي دي فى الجدول ،،
انا معاك: بس طبيعي لما بتيجي تاخد كوبي بيست والاي دي موجود مش بيرضي ينزلة اساسا فا مش هتخاف علي حاجة ممكن تتكرر

تاني حاجة الــ IDs بتبقي مترتبه فا بيكون ظاهر قدام الناس الــ ID موجود ولا لا. والا اللي بيحطة اعمي بقا ^^

توقيع Hamza FiGo :
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] || عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] || عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]