قديم 22-11-2015, 03:00 AM   #4

Hamza FiGo

الصورة الرمزية Hamza FiGo

مـديـر عـام

• الانـتـسـاب » Dec 2007
• رقـم العـضـويـة » 6993
• المشـــاركـات » 6,155
• الـدولـة » Cairo
• الـهـوايـة » Helping ppl
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 973
Hamza FiGo صـانـع للابـداعHamza FiGo صـانـع للابـداعHamza FiGo صـانـع للابـداعHamza FiGo صـانـع للابـداعHamza FiGo صـانـع للابـداعHamza FiGo صـانـع للابـداعHamza FiGo صـانـع للابـداعHamza FiGo صـانـع للابـداع

Hamza FiGo غير متواجد حالياً

12310  

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Hamza FiGo إرسال رسالة عبر Skype إلى Hamza FiGo

اوسمتي

افتراضي رد: [شرح] إعدادات ال Firewall لحماية سيرفرك

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Jayden عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
تمام كلامك مفهوش اى مشاكل .. بس حضرتك انك تعلم على الاختيار ده لا هيضر ولا هينفع
لان ده بيديلك Notification مش اكتر و احنا مش قاعدين على الVps طول اليوم ..
لكن لحد فهمى لكلامك انت فاهم وظيفة الاختيار ده غلط .. وشكرا على الموافقة للموضوع :)

تعديل: بعد ما قريت كلامك تانى انا اللى فهمتك غلط :D قصد حضرتك البرامج اللى بتستخدمها اطفى ملفات السيرفر او اى برامج عموما على ال VPS
و انا كان قصدى على ال incoming connections اللى جاية من اى اتاك
اه تمام فعلا ممكن يبقى فيها حاجة .. بس عشان انا مواجهتنيش حاجة زى دى قبل كده فمش عارف
عموما متشكر جدا على المعلومة و هيتم التعديل

مفيش مشكلة ^^ . انا بتكلم عن تجربة وزي ما قولت الكلام طالع من ناس تقيلة في المجال دا. ممكن انا مش عارف اوصلك المعلومة بالظبط. بس خلاصة اللي قالوة في الصورة ^^

توقيع Hamza FiGo :
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] || عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] || عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]