قديم 02-07-2015, 07:58 PM   #13

Ma DO
عضو جديد

• الانـتـسـاب » Jun 2015
• رقـم العـضـويـة » 122339
• المشـــاركـات » 44
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 10
Ma DO صـاعـد

Ma DO غير متواجد حالياً

75  

افتراضي رد: Full Server Files + شرح فيديو كيفية عمل سيرفر

انا مبتدئ يا جماعه زيكو بس هحاول اساعد باللى اعرفه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mando1995 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
ســـؤال صغيــر بس يــا أ/ Hamza
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
[/IMG]
حضرتك يا باشا بتبقا منزل الداتا بيز اللى هاتشتغل عليها وعارف مكانها يعنى مثلا بتبقا فى ملف البرامج بتفتح فولدر البرامج وتختار منه الداتابيز
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mahmoud Mido عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
معلش.. ملفات السيرفر بخليها كلها ملف واحد ولا كل ملف لوحدو في فولدر واحد ؟
كلها ف فولدر واحد
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mahmoud Mido عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
حضرتك احنا بنحط الكلينت مع ملفات السيرفر ولا في مكان لوحدو ونسطب عليه ال IPInpot??
بتحطه يا باشا مكان ما يعجبك بس المهم تبقا عارف مكانه وتختاره وانتى بتحط الايبى
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mando1996 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
.بجــد الله اكبر عليكـ.. مبدع ..
بــس اٍستفســار صغير
عشـــان أنــا لسـة جـديـد فــى مـوضـوع
اِنشــاء سيرفر خــاص وكــدة

أنــا بس عــايز أعرف لمـا أجــي أحمل Link's
Part1 لازم أحمل ال Part2 + Part3 ولا كلهم واحد
وشكـــراً •
بتحمل ال3 اجزاء ياباشا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mando1996 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

من فضلك أرجو الرد .. عشـان واقف ع التحميل
رقم 4
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mando1995 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
سطب نسخة تانية
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة vvbb50001 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
مجههود رائع وعمل عظيم بس انا واجهتنى مشكلة بسيطة لغاية الان وهى \: اثناء فك الضغط عندما يصل الى فك ضغط part2 يقوم بايقاف العملية كلها بسبب خطأ فى part 2 .
انا وييندوز 7 86bit ومسطب كل البرامج الهامة يرجى الرد فى اسرع وقت + شكرا على مجهودك الجبار :)
حمل Part 2 من جديد
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mafea pato عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا جديد في عمل سيرفر فا دية اول مرة اعمل فيها سيرفر فاانا مشيت وراة خطوات حضرتك في الفيديو بس لي غايد 23.09 دقيقة هنا وتوهت IPInput فا كنت عايز استفسر منك لما افتح برنامج IPInput واختار لزم يكون عندي لعبة سلك رود معينة ليها ولة اي سلك رود
هنا يا باشا حضرتك غير الملفات اللى فى الموضوع بتبقا منزل كلينت وداتا بيز من اى مكان بس يكونو متوافقين مع بعض يعنى بتوع جيم واحد زى مثلا الكلينت بتاع Evolution والداتا بيز بتاعت نفس الجيم وعند خطوة الـIP Input بتختار مكان الكلينت اللى بتشتغل عليه

انا حاولت اساعد يا جماعه باللى اعرفه لو حل من دول ماشتغلش معاك ممكن تدور ع المشكله ف قسم الاستفسارات ولو مالقيتهاش ابقا اعمل موضوع هناك

التعديل الأخير تم بواسطة Ma DO ; 02-07-2015 الساعة 08:00 PM