قديم 17-04-2014, 04:15 AM   #37

™MetaLHead™
كبار الشخصيات

الصورة الرمزية ™MetaLHead™

• الانـتـسـاب » Aug 2008
• رقـم العـضـويـة » 30963
• المشـــاركـات » 8,307
• الـدولـة » Alexandria
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 3543
™MetaLHead™ مميز بلا حدود™MetaLHead™ مميز بلا حدود™MetaLHead™ مميز بلا حدود™MetaLHead™ مميز بلا حدود™MetaLHead™ مميز بلا حدود™MetaLHead™ مميز بلا حدود™MetaLHead™ مميز بلا حدود™MetaLHead™ مميز بلا حدود™MetaLHead™ مميز بلا حدود™MetaLHead™ مميز بلا حدود™MetaLHead™ مميز بلا حدود

™MetaLHead™ غير متواجد حالياً

14927  

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ™MetaLHead™

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Zg_ عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
1 بصراحه انا لعبت سيرفرات خاصه كتير ولله عظيم ضيعت فلوس عليه كتير اوووي و انا بحلف

2 و كمان البريفت سيرفر اخرو شهرين 3 و بيقفل

3حاجه اني البريفت سيرفر مهدد انوا يقفل يعني وحد عمل هكر السيرفر مجبش فلوس كويسه عشان يفضل فاتخ الخ الخ الخ
يعني انت ممكن بقالك شهرين مظبط نفسك و خرب الدنيه بي الاكونت و شحن و مظبط الاكونت تنام تصحي تجي تفتح العبه يقولك السيرفر هيقفل احنا اسفين و الكلام المعروف طبعان قفل ليه بعد لما كل وحد عمل ارشين حلوين من السيرفر الي فتحوه و المغفلين كتير بصرحه يعني
الي بيلعب ISro and Sro R ده الناس الي بتفهم في سيلكرود و ده الناس الي عيزا متعه
يعني isro sro R 2 دول فيهم متعه في ليفل اب و جولد و ايتم و حاجات كتير و افينت و و و و
مش سيرفر حاص تنزل 120 تجيب full egy b don +19 بي 1000جنيه ولا 2000 و تلعب pvp بس طب فين المتعه هنا
isro الاصل و باقي تقليد و بصرحه كل الي بيفتح سيرفر حاص انا بعتبروه حرامي محدش يزعل مني
perivte server ملوش اي 30لزمه
انا متفق اللى حد كبير فى كلامكـ ده

توقيع ™MetaLHead™ :

دخولـ الأدارة
08-12-2012

الاعتزالـ
06-02-2015