الموضوع: انهيار Ex.Silkroad R
قديم 06-12-2013, 05:56 PM   #7

OneSoul
عضو جديد

عـضـو

• الانـتـسـاب » Apr 2013
• رقـم العـضـويـة » 111198
• المشـــاركـات » 27
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 37
OneSoul صـاعـد

OneSoul غير متواجد حالياً

31  

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ™MetaLHead™ عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا من غير ما اكونـ فى السيرفر فى الوقت الحالى
الصورة ديه معناها الجيلد اخد الجيمـ و بعد فترة الـناس اللى فى الجيلد سابوها ..

بالنسبة لكلامـ مفيش سيرفر فيه كل حاجة وحشة و فيه كل حاجة حلوة

اكتر حاجة بتميز السيرفر ده عن غيره ان انت متأكد ان السيرفر مش هيقفل بسهولة و الدليل ان السيرفر بقاله اكتر من سنتين شغال
حضرتك الى اعرفة ان دة سيرفر خاص الحاجة التانية لو فى تعادل على الاقل بين الحلو والوحش مكنتش الناس تمشى منة او تيجى وبعد فترة تمشى منة
اما نقطة السيرفر مش هيقفل دة ميزة جميلة بس انا بلعب عاوز متعة وعاوز مكنش بلعب فى صحراء انا عاوز ناس وحركة وتنافس عاوز اعمل جيلد يكون فية ناس معايا مش اكون فية لوحدى والسيرفر بقالة سنتين بس كن ماشى بسياسة غلط وفكر غلط ودة الى وصلنا للى انا بقولة

انا هفت فى دماغى احمل سيرفر كدا مش فاكر اسمة دخلت فية مش عاوز اقولك على كمية الناس الى فية الناس الى بيتبيع حاجات واقفة فى جانجان من اول المدينة لبرة المدينة غير الى بيلعب لو دة سيرفر فاشل اكيد مش هنشوف المنظر دة لو دة سيرفر مش متوفر فية كل حاجة الناس مش هتكون فية

انما انا يفرحتى انة مش هيقفل او بقالة سنتين او اكتر

دة كمان فى ناس مش بتقفل عشان تاخد كل ساعة فرى سيلك يعنى لو دول مش موجودين السيرفر شوف عدد الناس الى فية هتكون كام وناس تايهة مبوتة تلم فى جولد فى ال 119 ومش بتعرف تعمل حاجة بردة وناس بتلعب بى فى بى انا بقة متعتى اية فى الكلام دة ؟

اتمنى تكون فهمت كلامى وانا اقصد اية