قديم 05-07-2013, 04:02 AM   #16

iZexo
كبار الشخصيات

iDesign

الصورة الرمزية iZexo

Silkroad4araB official Designer

• الانـتـسـاب » Feb 2009
• رقـم العـضـويـة » 49827
• المشـــاركـات » 9,755
• الـدولـة » على أرض التحرير مصر ..
• الـهـوايـة » Graphics
• اسـم الـسـيـرفـر » Hydrus
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 545
iZexo مـتـألـقiZexo مـتـألـقiZexo مـتـألـقiZexo مـتـألـقiZexo مـتـألـقiZexo مـتـألـق

iZexo غير متواجد حالياً

1228  

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة WadCool عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
والله يا صاحبي بتحصل لما بتلاقي الفريق بتاعك كل واحد في ناحيه والفرقه اللي قدامك ماشيه مع بعضها

انت لو بصيت علي سكور الفريق اللي كان قصادك هتلاقيهم متقاربين جدا مع انهم ماتوا كتير اوي يا اخي :))

الفرقه بتاعتك بتحاول تعمل support بردوا عندك اكالي وآتروكس ده ولا اسمه ايه عاملين 18 و 20

السكور متقارب جدا 74 / 71 ده كان جيم حلو جدا يا راجل والله ^^

بس بيني وبينك انا لما بلعب مع فرقه من النت بتشل غير لما بلعب مع الواد هيكتور او كهربا او احمد نت بتبقي الدنيا حلوه كده بتلعب مع ناس بتفهم ^^

لكن الفرق اللي بالبركه دي بتبقي طبقا لنظامك انت وحظك ^^

ده هيكتور ده خروف :d

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Paranoid عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
معايا سكور 43/1 بـ Akali الـ Main بتاعتي <3 و برضه خسرت -.-
فرق زبالة -.-

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ~™Detective_Conan™~ عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
الله يمسيك بالخير يا شهاب

بيدخل باكالى تحس ان هوا فريق بحاله :))

ده مش حسد. :P
إنت بتنق بس

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ! ● ImMorTaL ● ! عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
السيرفرات كلها نوبات حاجة*******

أنا إتخنقت والله

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة HoaxBoii عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
ياه لو كنت نزلت معايا
:))

أحبيبي أهوكس

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hossam 1 Egypt عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
buiild بتاعك غلط

ثانيا لما تلعب jungler ما تسرقش كل ال kills

أولا أنا مش بلعب Jungler ^^

ثانيا الغبي هو الBuild بتاعه ثابت أنا الBuild بتاعي متغير على حسب إحتياجات الماتش

ثالثا هتلي أي حد Nocturne Vs Nocturne و أنا هخليلك شكله وحش

توقيع iZexo :
[YOUTUBE]vMdXoyoZcMs[/YOUTUBE]

إعلانات google