قديم 30-05-2013, 09:07 PM   #1

Heeroo
عضو مميز

• الانـتـسـاب » Sep 2007
• رقـم العـضـويـة » 2438
• المشـــاركـات » 555
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 18
Heeroo صـاعـد

Heeroo غير متواجد حالياً

13  

افتراضي Dota 2: The International Championship 3 With Prize pool over 2.2 Milions$ News

أن شاء الله هنا هيبقا كل الاخبار عن
3 The International Championship

اول حاجة احب اوضح ان Dota 2 نفس Dota 1 بالظبط نفس ال Heroes و ال skills وال Items بس فى اختلاف ان Dota 2 افضل فى الجرافيك واسهل نسبياً وسهل ان اى حد يتعلمها لوحده.

شركة Valve بتعمل دورة 3 The International Championship و الجائزة وصلت لحد دلوقت 2.2 مليون دولار وفى زيادة لحد معاد بدأ الدورة والجائزة ببتوزع على افضل 10 فرق فى العالم

الدورة ممكن تتفرج عليها مجانا من داخل اللعبة وان شاء الله الدوره هتبدأ 7 اغسطس

معلومة عن The International Championship 1 وديه اللى فاز بيه فريق Na'vi و The International Championship 2 فاز بيها IG بجائزة مليون دولار و Na'vi مركز تانى بجائزة 250 الف دولار

الفرق المشتركه فى The International Championship 3
Invictus Gaming(IG)
Natus Vincere (Na'Vi)
Orange.Neolution
Alliance
Fnatic
Team Liquid
Team Zenith
Team Dignitas
Virtus.Pro
DK
LGD Gaming.int
Invasion MUFC
TongFu
Mousesports
LGD Gaming

The last team will be DD.Dota or RattleSnake

لعبة Dota 2 شغاله من اكتر من سنة بس لسه نسخة بيتا وعلشان تلعبها لازم تشتريها او حد يبعتلك Invite وبالرغم من كده كل يوم على العصر بيبقا حوالى 320 الف لاعب اونلاين وفى ذياده كل يوم واكيد لما هتبقا نسخة كاملة ومجاناً ملايين هيلعبوها واكيد اللى بيلعب Dota 1 اكتر بكتير من Dota 2 علشان زى ما قولت لسه Dota 2 Beta Version وانا من شايف ان Dota 2 افضل بكتير من Dota 1 رغم انى بلعب Dota 1 من زمان جداً

اللى عايز يلعب Dota 2 ممكن يكتب اميلو فى رد وهبعتلو invite وانا معايا فوق ال 200 Invite

و ان شاء الله كل الاخبار عن The International ChampionShip 3 هتبقا هنا

إعلانات google