قديم 28-06-2011, 12:49 PM   #10

sadam102
عضو نشيك

• الانـتـسـاب » Jun 2011
• رقـم العـضـويـة » 87917
• المشـــاركـات » 69
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
sadam102 صـاعـد

sadam102 غير متواجد حالياً

ارخم و اطول نكته احسنلك متقراش علشان ميجلكش سكته قلبيه للكبار فقط +18

مره واحد غلبان اي واحد في الشارع يشوفو يضربو ففي واحد قالو تعالي انا هبعتك لواحد فتوه هيحميك و مش هيخلي اي حد يضربك فالراجل قالو الحقني بيه بسرعه
الراجل التاني قالو : هو اسمو ابو القوه ة و امشي على طول و اسال فين بيت ابو القوه الف مين هيدلك
الراجل الغلبان قالو : ماشي
فمشي الراجل على طول لقي واحد شايل 5كيلو حديد على دراعه اليمين و خمسه كيلو حديد على دراعه الشمال
فقالو اكيد انت ابو القوه
فالراجل قالو و انا اجي ايه في قوه ابو القوه ولا حلاوه ابو القوه
فالراجل الغلبان قالو طيب الاقيه فين
الراجل التاني قالو امشي على طول و ادخل يمين
الراجل الغلبان مشي علطول و دخل يمين بيبص لقي واحد شايل موتسيكل على دراعه الشمال و موتسيكل على دراعه اليمين
فالراجل الغلبان قالو لا اكيد انت ابو القوه
الراجل التاني قالو و انا اجي ايه في قوه ابو القوه ولا حلاوه ابو القوه
فالراجل الغلبان قالو طيب الاقيه فين قالو امشي على طول و ادخل شمال
الراجل الغلبان مشي علطول و في اخر الشارع دخل شمال لقى راجل شايل عربيه على دراعه الشمال و عربيه على دراعه اليمين
فالراجل الغلبان قالو اوعى تقولي ان انت مش ابو القوه
فالراجل التاني قالو فعلا انا مش ابو القوه هو انا اجي ايه في جمال ابو القوه و لا قوه ابو القوه
فالراجل الغلبان قالو طيب و نبي الاقيه فين انا عمال الف عليه من الصبح قالو عارف العماره اللي قدامك دي الراجل الغلبان قالو اه قالو اع الدرو السادس شقه نمره اربعه
فالراجل الغلبان طلع الشقه و بيخبط فوحده طلعتلو قالها مش دي بردو شقه ابو القوه قالتلو اه قالها اكيد انتي مراتو قالتلو لا انا الخدامه قالها طيب ابو القوه موجود قالتلو خرج هو و مراتو و هيرجعو حالا و لو عاوزو ضروري انزل اقعد على القهوه استناه
فالراجل نزل بدل ما يقعد على القهوه قعد على البن
: queenie:
اوعو حد يكرهني انا بحبكو :D <3

توقيع sadam102 :

My Design oN PhoTo ShoP

MeEe :D