قديم 19-11-2010, 12:23 PM   #16

Mr.V.I.P
كبار الشخصيات

الصورة الرمزية Mr.V.I.P

• الانـتـسـاب » May 2008
• رقـم العـضـويـة » 20930
• المشـــاركـات » 11,405
• الـدولـة » Giza
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 81
Mr.V.I.P جـيـد

Mr.V.I.P غير متواجد حالياً

208  

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Drag0n_Blade عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
Thinxxxxxxxxxxxxxxx
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lord_ahmed_x عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
يا جماعة اوك انا شحنتking gold وكلو تمام بس بردو مفيش بفات خالص بيقولي noraml attack بس ... اعمل ايـــــه ؟؟؟
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lord_ahmed_x عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
مفيش اي حد عارف ولا ايـــــــــــــــه يا رجالة ارجو الافادة بسرعة انا حتشل معايا بوت ومش عارف اشغلووووووو انا قربت انفجررررررررر
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido_91_2006 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
ممكن الترجمة
اقتباس:
مكان الأسكيلات الي في البوت كتبلي فيها normal attack يعني بيضرب من غير بورات خالص ... اعمل ايـــــــــــــــــه ؟
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abodylord عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
شرح جامد
شــكرا ع الـردود

والي بسال علي الاسكلات

يشوف دة

عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

إعلانات google