قديم 19-06-2010, 12:46 PM   #1

BlueSky
عضو مميز

الصورة الرمزية BlueSky

• الانـتـسـاب » May 2010
• رقـم العـضـويـة » 70952
• المشـــاركـات » 729
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
BlueSky صـاعـد

BlueSky غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد البيه عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
مع احترامي للجميع لو silkroad تريد الناس كلها تدخل اللعبها هدخلهوم بس دي سياسة عشان الناس تشحن برميم

وكلننا فكريين لما اللعبة كانت صفرا من حوالي 3 اشهر وكان الجميع داخل اللعبة حدد يقولي اذاي السرفر كان شايل

العدد ده وليه السرفر فدل اصفر مع دخول العدد الكبير ده من اللاعبين

اكيد دي حاجا بمزجهوم لا عدد سرفر ولا يحزنون
طبعا هما لو عايزين يدخلو كلو كانو جابو مساحه جديده و ريحو دماغهم بس متنساش ان هما عايزين كده
و لما كان كلو داخل و السيرفر كان populated لان مكنش فى goldbot انت لو عايز تعرف عدد اللى بيلعبو اللعبه دى بجد افتح rev6 بعد الinspection عدد اللى فى سيرفر greece لا يتعدى ال1200 بالرغم من انو اكتر السيرفرات ازدحام
بس برضو السيرفر اخرو 3500 انا مش دارس برمجه بس اكيد هو فعلا اخرو كده مفيش واحد قاعد عليه بيطلع الناس كل ما يوصلو 3500 يعنى بس هما لو ناويين يدخلو حد يبقى لو ده اخرو المفروض يجيبو سيرفرات جديده و لو انا غلط يبقى هيوسعو السيرفر لو ينفع و الله اعلم بس انا متأكد من اللى بقولو لان اللى فهمتو من الشويه الى درستهم ان السيرفر ده عباره عن مساحه معينه عالنت زى الهارد بتاعك كده مينفعش تاخد عليه بيانات اكتر من حجمه و بيبقى كل السيرفرات متصله بالكمبيوتر الرئيسى اللى فيه البيانات الاصليه للعبه او يعنى حاجه قريبه من المفهوم ده هو مش بيت هتفتح فيه اوضتين على بعض

و الله اعلم

توقيع BlueSky :
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

إعلانات google