الموضوع: الدخول للاهمية
قديم 06-06-2009, 11:42 AM   #6

supermezo7
عضو نشيك

الصورة الرمزية supermezo7

• الانـتـسـاب » Feb 2008
• رقـم العـضـويـة » 11747
• المشـــاركـات » 81
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 15
supermezo7 صـاعـد

supermezo7 غير متواجد حالياً

5  

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة XxrusilaXx عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا كل ما ادخل بالسرو كينج اول ما ادوس start game العبة تبدا فى الفتح بس اول ما تدخل اللعبة علشان ادخل الايدى و الباسورد و مش بلحق ادخلو لان اللعبة بتطلع بسرعة تقوم اللعبة طالعة برة عايز حل و هل هوا بيجيب بلوك و انا مش شاحن سيلك
بص ياسيدى طالما عمل معاك كدا يبقا النسخه بتاع البوت الى عدك قديمه تحاول تنزل النسخه الجديده من الموقع بتاع البوت الى هوا عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] وتشيل النسخه القديمه وتسطب الجديده لو الدنيا قفلت معاك بردوا ولقيتها بتعمل معاك كدا تشيل العبه وتسطبها من جديدوتسطب عليها النسخه الجديده من البوت
اما بالنسبه للبلوك فاى حاجه مش شرعيه فى العبه تجيب بلوك زى اللودر كدا الى الناس كلها شغاله بيه وحتى فى ناس كانت شاحنه 200 سيلك وجالها بردوا بلوك :D بس السرفر كلوا ملبان بوت وعلى عينك يتاجر ومحدش عاملهم حاجه ومش بيدوا بلوكات الاللناس الى اسمائها غريبه ولو مش مصدق ادخل على موقع العبه وشوف قائمه البوت الى واخده بلوك
بصراحه انا عن نفسى اديلى بتاع 20 يوم شغال بالبوت انا واحد صابى محدش قالنا رايحين فين فاتكل على الله وزط امورك

توقيع supermezo7 :