![]() |
ارجو الدخول من الجميع
اللعبة مش عايز تشتغل وبتجبلى رسالة send error وانا عايز العب اعمل ايه؟
|
ممكن حد يرد
|
يا جماعة حد يرد بقى
|
يا مان
انا كان عندي نفس الحوار دا خت الجهاز وعملت عليه سكان من ال فيرس وي لقيت 3 فيرس بس هما الي ممبوزين اللعبه و حمل اللعبه من تاني باذن الله هتشتغل:d |
| الساعة الآن 03:06 AM. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.